måndag 18 oktober 2010

kreativ och skapande

åååh jag får sån lust att göra någonting. jag vill baka mördegs kakor och fortsätta måla på min tavla. jag vill scrappa med mina nya papper och sy. gaaah får se hur mycket jag hinner göra idag och vad som får vänta till imorgon. ska planera lite mer till maskeraden med. det börgar formas nu, jätte härligt och spännande. det ska bli så otroligt kul. tänkte att jag ska fixa några allternativ till vad jag ska klä ut mig till. lägga ut bilder och låta er läsare rösta på vad ni gillar mest. har ju strax över 100 läsare om dagen nu i alla fall så det borde gå.. det är så galet kul att någon läser det jag skriver. ochatt ha en blogg är något av det roligaste jag tagit mig år på ett bra tag nu. strax över 100 läsare kanske inte är mycket alls men det är några och det känns jätte kul. jag trodde inte att nån skulle läsa om mitt lilla liv . tack alle sammans och jag ska göra min del och uppdatera offta och lägga ut inlägg. jag kommer att lägga ut lite listor och grejer med fram över med . jag tänkte även börja med helgens film på fredagar där jag lägger ut ett ellr några film tipps och  berättar lite om den/dom. kommer även ett nytt inlägg senare ikväll. men det bllir en överaskning då.
hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar