torsdag 21 oktober 2010

konstig händelse och överlägsen vinst.

nu är det snart dags för både mig och älsklingen att gå till sängs effter ett mycket lyckat parti av arkham horror vi van och ganska överlägset om jag får säga så. det hände nått konstigt ikväll med. jag var ute en svän oc stötte på 3 medelålders snobbar som började prata med mig. effter några ord började dom köpslå och lägga bud på min nosring. en av dom var berädd att betala 1200 kronor för den. jag tyckte dock att dom var läskiga så jag smet in snabbt som katten. lite udda bara. hihi.
har inte hunnitskriva jätte mycket idag men det betyder bara att jag hafft mycket att göra och det är ju visserligen bra. jag kommer nog inte kunna skriva nått på morgonen efftersom älskling jobbar efftermiddag och jag har fått en utlovad sovmorgon imorgon. såååå skönt. så jag skriver imorgon förmiddag eller när jag har gått upp. vet ju inte riktigt när det blir som sagt var.
för övrigt blev jag lite förvånad när töjningen jag har i trillade ur. det har töjts upp 2 mm på bara några timmar så har jag tur så kan jag sätta i mina nya pluggar redan imorgon. jag har lite töjsmycken och kläder jag hade tänkt att jag skulle bli av med så jag ska ha en liten bloppis på lördag var det tänkt. kommer att vara allt möjligt som jag lägger ut till väääldigt billiga priser. mest för att vi inte har platts för sakerna och jag kan inte ha sånt jag ändå inte kan använda så som lite försmå kläder, försmå töjsmycken, andra smycken och lite fräna prylar. jaja nog om det . imorgon kommer ju även veckans kultur aktivitet så det har ni att se fram imot. det var väl allt jag hade att säga för idag tror jag. så godnatt och som min farmor brukar säga, må vinden blåsa er i ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar