måndag 18 oktober 2010

snart

väntar på att älsklingen medans lilla trollet ännu inte vaknat. han somnade innan 6 idag och värkar inte vela vakna nått mer idag. ovanligt att han lägger sig så tidigt men det händer. nattis på plutten. snart är älsklingen hemma och ska laga mumms pasta till mig för det har han lovat med världens godaste honung. sen ska det lekas konstnär och drickas en stor kopp med te och målas på tavla. ska nog även fundera på maskerad upplägg lite idag med,. det är stunder som denna. stunder imellan som man hinner tänka. funderar på vad som är ok och inte. kan manvara en ljus och fin person även om man bär på tunga mörka tankar? kan man vara lycklig i en värd full av hinder? det är dom där små ögonblicken när jag tittar ut genom fönstret och allt känns svart och tomt som jag längtar effter dig mest . men snart är du här med din värme och din kärlek. för jag är ju inte änsam längre. jag har ju er. mina allra finaste skatter<3 så länge lägger jag mig här och värmer mig på mitt älskade lilla tandtroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar