onsdag 27 oktober 2010

ändrade planer och en liten städhjälp

när jag gick in i sovrummet för att hämta dagens kläder till trollet ändrades dagens planer från det jag tidigare skrev till jag gör det jag hinner efter att jag har sorterat alla kläder. så i nån timma nu har vi sorterat bort försmå kläder och sånt vi inte använder . men vi är inte klara än. det är sjukt hur mycket barnkläder man har. och jag tror nästan att vi behöver handla lite nytt för han hade vuxit ur nästan allt som vi gått igenom hittils i alla fall. men barnkläder är ganska billigt och kul att köpa så det är väl ingen större fara. det är i alla fall billigt om man köper det  begagnat. barnkläder har inte nått specielt högt andrahands värde.
 min lilla städhjälp han var fint sälskap men han ville mest ta in massa saker från vardagsrummet till sovrummet och lägga på klädhögarna. inte så mycket städ från hans sida men det är ok när man är liten
riva ut det mamma har lagt in i garderoberna är tydligen det roligaste som finns. ja det och bita på sina nya nappar. för det är det ända de duger till. det var silikon nappar som var utformade för att inte skada tänderna men ag tror inte att det var meningen att man skulle bita i dom. jaja dom kommer ju till användning i ala fall. även om det kanske inte var som det var tänkt. nu ska jag sätta mig någån minut och sedan fortsatta med städ. hej sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar