måndag 18 oktober 2010

världens sötarste syren.

älsklingen börjar sent idag så han går inte än på 20 minuter så jag har fått en riktig sovmorgon. det var nog precis vad jag behövde idag. huvudet värker och kroppen därtill men det brukar bli bättre längre fram på dagen. vaknade av att lllen går runt och tjuter som en syren med så höga toner att det skär i öronen. hur gör man för att få ett så litet barn att förstå att dom inte får göra saker? jaja. trollungen och jag ska  till bvc. det kan hända att vi träffar på syster yster också för hon skickade sms när jag fortfarande sov.jaja. det blir nog en fin dag iag med. ska fortsätta på min tavla med om lillen vill sova middag nån längre stund. måste bara tillägga att älsklinge n är jätte söt och sitter och mimar till hitting piggs with hamers och ser jätte glad ut och dricker ett gigantiskt glas oboy.känner mig så lyckligt lottad att jah har 2 av världens finaste pojkar här med mig i mitt liv.
kom just på att man kan ju ringa till en av juliorna och fråga om dom vill komma med till museumet och leka troll med oss idag. skulle vara awesome. ska göra det nu tror jag effter att jag har ätit upp min feta manilj jogurt och druckit mitt kaffe som hjärtat jort till mig.
tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar