onsdag 20 oktober 2010

med trollet i magen

sitter med min te kopp och funderar. funderat endel p[ gravid tiden och jag vet att n'r jag var gravid hade jag en massa kr'mpor och allt man ville var att f[ ut bebisen. tr'ffa det lilla livet man s[ lnge burit innom sig. man k'nde honom sparka och r;ra sig, han var i mina dr;mmar och allt jag planerade var f;r oss 2 tillsammans. jag ville ju se hur du s[g ut, se dig i ;gonen och pussa din nos. men nu n'r jag ser tillbaka p[ det s[ ;nskar jag att jag kunde ha njutitmer av det. klart att jag tyckte det var mmysigt att vara gravid och att det var helt fantastiskt att ha ett liv v'xande i magen men skulle jag kunat 'ndra n[tt nu skulle det vara att jag kanske inte nj;t ordentligt. jag kommer allrig att vara gravid med f;rsta barnet igen. i framtiden kommer jag att ha ett litet barn att ta hand om samtidigt och kan inte l'gga all den d'r extra tiden och omsorgen p[ att planera f;r mig och lilla grodan. men det kommer 'ven det att vara fantastiskt p[ sitt s'tt.
jag t'nkte p[ detta 'ven ig[r och kom d[ p[ att lilla skunken tog n[gra fina billder p[ mig n'r jag var gravid s[ jag t'nkte l'gga ut dom h'r mest f;r att det var n'stan exakt ett [r sedan nu



[[h gud vad jag saknar deb jackan. undrar var den 'r nu. skulle beh;va den nu. litemysigt h;stiga billder .jag har t'nkt endel p[ dagens pyssel men det kommer inte innan i efftermiddag. f;r jag kan inte g;ra det utan 'lsklingen hemma. f;rresten jag f;rst[r inte varf;r . te 'r godare 'n kaffe men jag 'r sugen p[ kaffe nu n'r jag har en stor kopp te.`

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar