lördag 16 oktober 2010

godmorgon

vi sitter hela familjen i soffan  och snart ska jag resa mig för att göra 2 stora koppar te med honung för att, håll i er allihop, ..... KAFFET ÄR SLUUUUUUUT!!!! jag gick till afären för att öpa kaffe igårkväll men kom hem utan kaffe och bara en paket mjölk. jag kom på kaffet när jag kommit halvägs i den långa kön så kaffe blev det inte. lite tråkigt men te är gott det med.jag känner att jag glömde säga 2 ganska stora grejer som hände gårförresten. det allra största först, lillen lärde sig gå. ducktiga lilla trollet. man bara plötsligt reste sig upp som han har jort nu i några veckor men sen gick han iväg. han är helskumm den killen<3. och när jag kom hem igår hade de vänt på hela vardagsrumer bak och fram.  jag blev jätte nöjd och fint och städat var det med. tack maria leijon  och älsklingen för det. jaja nu ska jag göra mig i ordnng och dricka te för snart kommer dom nog att ringa och säga att dom kommer och hämtar upp oss snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar