lördag 30 oktober 2010

igång igen

först av allt ska jag be om ursäkt för att det inte blev några inlägg igår. hela familjen var lite dålig ända fram till kvällen och sen var jag så trött att jag inte orkade. men nu är vi igång igen.  och vad händer idag....... MASKERAD. yey. så nu ska vi börja fixa i ordning i lägenheten så mycket vi kan innan vi lämnar trollet hos mormor så att vi kan börja plocka fram saker när vi kommer tillbaka. båååååh jag  är så peppad. 12 gäster på inbjudnings listan från fb och ungefär 5 andra. blir endel. nu har värlens bästa älskling satt på kaffe till mig och jag dricker grape jos. allt för att vara pigg. för att compensera för igår tänkte jag samanfatta lite vad vi jorde igårkväll i alla fall.
peter hittade trollets tomteluva och satte den på honom. sen gick han runt och var en tomte en stund samtidigt som han bet på sin lilla speldos räv.
sedan ringde det på dörren och vem kom då om inte allas vårt helskägg alex. ganska snart efter att han kommit började han och hunny att slåss med rör och skoj bråka. även om dom beter sig som små fruntimmer. lillen blev rädd för han trodde att dom bråkade på riktigt men det gick snabt över.
allt detta blev för mycket för älsklingen som precis som vanligt somnade  konstigt. 
detta var vår dag igår. en alldeles vanlig dag i vårt lilla bo mitt i smeten. nä nu ska jag dricka kaffe. men jag lovar att jag ska  göra mer inlägg idag även om et kanske inte blir jätte mycket ikväll när festen väl har börjat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar