onsdag 20 oktober 2010

godmorgon

ja jag kan ju inte riktigt siga att jag 'r pigg och glad idag. har sovit j'tte d[ligt inatt och trolllungen ville g[ upp samtidigt som pappsen sm'llde igen d;rren. jaja det f[r v'l ordna sig. har f[tt springa runt i l'genheten och s'kra allt fr[n lilleman f;r han ville plocka ned allt och det var endel framme. om ni undrar varf;r texten ser lite knasig ut s[ 'r det f;r att de d'r 3 sista bokst'verna i det svenska alfabetet inte fungerar. hoppas att det g[r att l'sa i alla fall.
s[ dagen b;rjade inte riktigt som jag ville ch lillen 'r skrikig och gn'llig idag dessutom. bl'. just nu l[ter jag honom sl'pa runt p[ en av mina tunikor p[ golvet s[ just f;r ;gonblicket 'r han lugn och glad. har varken orkat eller hunnit s'tta p[ kaffe s[ nu blir det ist'llet en stor kopp te och ett glas bl[b'rs dricka.
hoppas att detta g;r mig till menniska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar