tisdag 19 oktober 2010

spel och nördigheter

nu har precis marcus och jenny gått med sina små voffsingar. det blev ett rejält spelpass med arkham horror men inte heller denna gång han vi helt klart men ganska nära hann vi i alla fall. trevligt med sälskap på hemmaplan när man inte orkar gå nån stans. lillen sover sött och det ska väl vi också gå och göra snart tror jag. en kopp varmt te får nog avsluta dagen tror jag för imorgon blir det fullt upp igen. då jobbar älsklingen morgon så det blir fullt ös redan från klockan 6 och sen kommer julle hit och då blir det maskerad planering på hög nivå.


gud så konsentrerade   de ser ut. och tur var väl det. det är mycket att hålla reda på. specielt om det är första gången man spelar. jag spelade en gangster med en tommy gun. AWESOME! då kan man sparka gott om monster rumpa.  fin fint. nu blir det i alla fall till att avsluta dagen och göra redo för morgondagen. då blir det ju även veckans pyssel som jag redan listat ut vad det ska bli så jag hoppas att nu blir nöjda. så om jag inte orkar skriva nått mer innan jag somnat. tack för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar